Tuulilasi

Tällä hinnalla irtoaa Citroenin täyssähköinen ë-C4 – 100% sähkö

Tällä hinnalla irtoaa Citroenin täyssähköinen ë-C4 – 100% sähkö
Rohkealla, erottuvalla identiteetillään uusi Citroen C4 ja täyssähköinen ë-C4 tuovat vaihtoehdon Suomen suosituimpaan autoluokkaan. Mallissa yhdistyvät voimakasluonteinen hatchback käytännönläheisiin, SUV-malleista tuttuihin elementteihin. Malli edustaa täydellisesti Citroënin tunnistettavaa uutta ilmettä V-muotisin etuvaloin (vakiona Feel-varusteversiosta alkaen) ja takaosan voimakkaalla tyylillä.
Julkaistu: 14.12.2020
Asiakkaalle uusi C4 ja uusi ë-C4 – 100% sähkö tarjoavat mahdollisuuden personoida auto omien mieltymysten mukaiseksi: tarjolla on yhteensä 31 korivärin ja väripaketin yhdistelmää korin ulkopuolelle ja versiosta riippuen kuusi eri tunnelmaa sisätiloihin.
Ajomukavuudesta huolehditaan Citroënin Progressive Hydraulic Cushions® -mukavuusjousituksella sekä Advanced Comfort -mukavuusistuimilla. Matkustamosta tekee erityisen mukavan tilan avaruus, takaistuimien tarjoama luokkansa paras tila polville, eri puolilta löytyvät nerokkaat säilytystilaratkaisut sekä käytännöllinen Citroën Smart Pad Support™ -teline (vakiona Feel Pack -varusteversiosta alkaen). Kylmillä keleillä mukavuutta lisäävät lämmitettävä ratti sekä lämmitettävät laitaistuimet takana.
Autoilun helppoutta edesauttavat 20 eri ajoavustinta, joihin lukeutuu muun muassa Highway Driver Assist, 2-tason autonominen ajaminen (lisävaruste).
Kuusi eri mobiililaitteisin liitettävää teknologiaa yhdistävät auton osaksi muuta elämää. Näitä ovat muun muassa 10" kosketusnäyttö yhdistettynä digitaaliseen värimittaristoon sekä monikäyttöinen Citroën ConnectedCAM®-tuulilasikamera, joka on nähty aiemmin Citroën C3 ja C5 Aircross SUV -malleissa.
Uusi ë-C4 - 100% sähkö esittelee ennen näkemättömän mukavuuden tason, josta käytetään termiä Citroën ë-Comfort. Muiden mukavuustekijöiden lisäksi sähköllä ajaminen tuo täyden hiljaisuuden, tasaisen etenemisen, helppokäyttöisyyden sekä päästöttömän ajamisen tuoman mielihyvän.
Tarjolla on 4 eri varusteversiota, jotka on suunniteltu täyttämään asiakkaan tarpeet ja toiveet:
• Live Pack – ensimmäinen versio, joka jo tarjoaa täyden mukavuuden ja turvallisuuden: sisältäen muun muassa ilmastoinnin, vakionopeudensäätimen, digitaalisen audiojärjestelmän Bluetoothilla, Safety Pack -paketin, joka tuo mukanaan aktiivisen hätäjarrutusjärjestelmän (80 km/h nopeuteen asti), aktiivisen kaistavahdin, törmäysvaarahälyttimen, kuljettajan vireystilan valvonnan, törmäyksen jälkeisen jarrutustoiminnon sekä nopeusrajoitusliikennemerkkien tunnistuksen.
• Feel -varusteversio tarjoaa edellisten lisäksi näyttävyyttä18’’ vanteilla sekä LED-ajo- sekä etusumuvaloilla. Mukavuustaso nousee Progressive Hydraulic Cushions® -jousituksen, taakse asennetun pysäköintitutkan, automaattisen ilmastoinnin sekä sade- ja valoisuustunnistimien ansiosta.
• Feel Pack, super-varusteltu keskiversio tarjoaa edellisten varustetasojen varustelun lisäksi muun muassa Advanced Comfort -mukavuusistuimet, peruutuskameran, Citroën Connect -navigoinnin, Citroën Smart Pad Support™ -telineen sekä LED-sisävalaistuksen
• Shine, malliston korkein varusteversio, tuo edellisen lisäksi autoon viimeisimmät teknologiat, kuten aktiivinen vakionopeuden säädin Stop&Go-toiminnolla, auton keskuslukitus etäisyystunnistuksella (ovet avautuvat ja lukkiutuvat automaattisesti etäältä). Safety Pack 2 tuo lisäturvaksi hätäjarrutusjärjestelmän aina 140 km/h nopeuteen asti, automaattiset kaukovalot sekä laajennetun liikennemerkkien tunnistuksen.
Uusi C4 ja uusi ë-C4 - 100% sähkö, Citroënin 5. sähköistynyt malli heti C5 Aircross SUV Hybridin, Amin, ë-Jumpyn ja ë-SpaceTourerin jälkeen, tarjoaa täyssähkön lisäksi valikoiman tehokkaita ja matalapäästöisiä Euro 6d bensiini- ja dieselmoottoreita.
Ennakkohinnasto on julkaistu ja uusi C4 sekä uusi ë-C4 – 100% sähkö ovat nyt tilattavissa ennakkoon kaikilta Citroën jälleenmyyjiltä eri puolilla Suomea. Asiakastoimitukset alkavat tammi-helmikuun vaihteessa 2021. Bensiiniversion perusmallin hinta on 19 367 euroa, täyssähköversion 35 398 euroa.
Kommentoi »