
Ernest & Young teki Manager Magazinille tutkimuksen, jonka mukaan Suzuki teki 11,8 % voittoa jokaista myytyä autoa kohden vuoden toisella neljänneksellä. BMW:n voittomarginaali oli 11,4 %. Vertailun vuoksi Daimlerin ja VW Groupin voitto yhtä autoa kohden oli 6,5 %.
BMW on toki Suzukia edellä, jos lasketaan koko alkuvuoden voitto, silti Suzukin lukemat ovat yllättäviä. Erotuksena on vielä se, että BMW on premium-brändi, jonka ideologia on ollut aina se, että jos asiakkaan on kysyttävä auton hintaa, hän ei ole kohderyhmää. Suzuki sen sijaan tarjoaa autoja edullisella hinnalla massamarkkinoille.
Suzukin vahvuutena on ollut tänä vuonna Intian markkina-alue, lähes 50 % uusista myydyistä autoista siellä on Suzukeja.
Jos katsotaan puhtaasti sitä, mikä automerkki teki eniten rahaa, on ykkösenä Toyota.