
Mantan alkuperäisen nelisylinterisen moottorin tilalla on nyt 108 kw eli 144 hv sähkömoottori, joka tarjoaa 225 Nm väännön. Auto on sikäli uniikki, että siinä on edelleen klassinen neliportainen manuaalivaihteisto, mutta sitä voi ajaa myös automaattivaihteistolla.
31 kWh:n akusto tarjoaa noin 200 kilometrin tomintamatkan. Regeneratiivinen jarrutusjärjestelmä pyrkii pidentämään toimintamatkaa. 9 kW latausteholla akusto saadaan täyteen neljässä tunnissa.
Autossa on edessä ja takana LED-valot, ikoniset pyöreät takavalot ovat kolmiulotteiset ledit.
Ohjaamossa on kaksi digitaalista näyttöä, audiotekniikan on kehittänyt vahvistimistaan tuttu Marshall.
Miellyttävyyttä ja tukea tarjoavissa urheiluistuimissa on keltainen keskilinja. Ohjauspyörä on Petrin kolmepuolainen, jonka Opel on tuunannut uudelleen.
Valitettavasti sähköinen Manta ei mene tuotantoon vielä. Opel on kuitenkin luvannut, että vuonna 2024 sen jokaisesta mallista on saatavilla sähköinen versio. Miten käy Mantan?