Tuulilasi

Taksi Helsinki avaa ravintolamaailmasta tutun ”jonon ohi” VIP-palvelun



Taksi Helsinki avaa ravintolamaailmasta tutun ”jonon ohi” VIP-palvelun

Taksi Helsinki haluaa kehittää asiakkailleen yhä parempia palveluita ja vastaa nyt kysyntään tarjoamalla uuden kanta-asiakasohjelman. Kanta-asiakkaille tarjotaan aluksi paljon toivottua ”jonon ohi” -palvelua. v
Teksti Taksi Helsinki
Kuvat Taksi Helsinki

Taksi Helsinki tuo asiakkailleen uuden kanta-asiakkuusohjelman, jolla halutaan varmistaa, että aktiiviset taksin käyttäjät saavat auton aina nopeasti ja luotettavasti - myös ruuhka-aikoina. Kanta-asiakkuusohjelma avataan alkuun vain Taksi Helsinki -mobiilisovelluksen käyttäjille.

Taksi Helsingin VIP-asiakkaat pääsevät aina autoa tilatessa jonon ohi. VIP-asiakkuuden saavuttaa ajamalla 10 Taksi Helsinki -sovelluksella tilattua taksimatkaa kahden kuukauden eli 60 päivän aikana. VIP -asiakkuuden edut ovat voimassa vähintään kuukauden.

Taksi Helsinki on investoinut mittaviin markkina- ja asiakastutkimuksiin tavoitteenaan selvittää asiakkaiden toiveita taksin käytölle. Tätä tietoa on nyt hyödynnetty kanta-asiakkuusohjelman luomisessa.

”Jonon ohi -palvelu on ehdottomasti toivotuin kanta-asiakaspalvelu, jota meiltä on pyydetty. Siksi halusimme tuoda sen ensimmäisenä mobiilisovellusta käyttäville asiakkaillemme”, toimitusjohtaja Jari Kantonen kertoo.

Taksi Helsinki -kanta-asiakasohjelma otetaan käyttöön maanantaina 10.9. sovelluspäivityksen myötä.

Julkaistu: 6.9.2018