
Autoklassikot
Takavetoinen klassikkoauto x 10 – Pitkä ja hallittu peräluisto on katoavaa kansanperinnettä – Oi niitä aikoja!
Neliveto on talvella tietysti yliveto, mutta kyllä takavedollakin pärjää, jos osaa ajaa. Sudittaminen kuuluu pelin henkeen.
1. Fiat 850 Spider

Fiat 850 Spider | Jos haluaa ainutlaatuisia talvikilometrejä, niin kannattaa panostaa pieneen avo-Fiatiin.
2. Jaguar XJ

Jaguar XJ | Matala ja näyttävä kissa liukuu hyvin, mutta pysähtyy hyvin huonosti. Ainakin nastattomilla talvirenkailla.
3. Peugeot 505

Peugeot 505 | Taksarien suosikki 40 vuoden takaa. Mukava jousitus ja hyvä iskunvaimennus. Rauhalliset, mutta komeat luistot.
4. BMW 323i

BMW 323i | Tässä olisi todella vikuri auto sellaiselle kuskille, joka haluaa ajaa kykyjensä äärirajoilla. Vaaran paikka.
5. Ford Mustang

Ford Mustang | Ikoninen jenkki on vähän samaa sarjaa kuin viereinen Bemari 323i. Kun peräluisto alkaa, se ei lopu koskaan. Trumpin valinta.
6. Porsche 928

Porsche 928 | Tässä laatuautossa on vaihdelaatikko taka-akselilla. Niinpä perä ei ole aivan niin kevyt kuin voisi luulla.
7. Rolls-Royce Phantom –

Rolls-Royce Phantom | Rolleria ei ajeta itse, vaan omistajan on palkattava itselleen taitava ja hillitty kuljettaja.
8. Volvo 245

Volvo 245 | Klassikoiden klassikko Göteborgista. Mäkilähtö ei onnistu ihan helposti.
9. Ford Sierra Cosworth

Ford Sierra Cosworth | Levoton laite, jolla voi päätyä Metsähallituksen puolelle.
10. Mercedes-Benz 200 D

Mercedes-Benz 200 D | Tämä laiskamato ei sudi, vaikka kuinka yrittäisi monottaa.
Kommentit
Ei kommentteja vielä
Katso myös nämä
Uusimmat