Profiili ja asetukset
Tili
Hallinnoi tiliä
Kirjaudu ulos
Autot ja liikenne

Mercedes-Benz Sprinter uudistui

Olipa kuljetustehtävä, keli tai alusta millainen tahansa, Mercedes-Benzillä on vastaus haasteeseen. Uudistuneen Sprinter 4x4 -mallin pito- ja veto-ominaisuudet on varmistettu mittavalla teknologiapaketilla.

20.12.2018 Tuulilasi

Se käsittää muun muassa ESP-ajonvakautuksen, sähkötoimisen 4ETS-luistonhallinnan, ASR-vetoluistoneston sekä DSR-alamäkihidastimen. Vetoluistoneston voi kytkeä hetkeksi pois käytöstä tarvittaessa.

Normaaleissa ajo-olosuhteissa 4x4-mallin veto jakautuu etu- ja taka-akselin välillä suhteessa 35:65, jolloin käsittelyominaisuudet eivät juuri eroa normaalista takavetoisesta Sprinteristä. Kiinteän nelivedon voi kytkeä päälle kojelaudan painikkeesta.

Rakenteeltaan Sprinter 4x4 on 140 kiloa painavampi kuin takavetomalli, mutta kuljetuskyky on ennallaan. Maavara on edessä 155 ja takana 135 milliä normaalia korkeampi, mikä parantaa maasto-ominaisuuksia merkittävästi. Nelivetomallin lähestymiskulma on 26, jättökulma 25 ja ylityskulma 23 astetta, kun luvut takavetoisessa Sprinter-mallistossa ovat 16, 17 ja 14 astetta.

Mercedes-Benz Sprinter 4x4 -mallin hinnat Suomessa ja tuotantoaikataulu varmistuvat myöhemmin.

Seuraa Apu360:n WhatsApp-kanavaa

Koska jokaisella tarinalla on merkitystä.

Kommentit
Ei kommentteja vielä
Katso myös nämä
Uusimmat
Tilaa uutiskirje tästä

Tulossa vain kiinnostavia, hauskoja ja tärkeitä viestejä.

terve
KäyttöehdotTietosuojaselosteEvästekäytännöt