Profiili ja asetukset
Tili
Hallinnoi tiliä
Kirjaudu ulos
Autot ja liikenne

Mercedes-Benzin brändi arvokkaampi kuin koskaan ennen

Tuoreessa Best Global Brands 2017 -listauksessa Mercedes-Benz ylsi korkeammalle kuin koskaan aikaisemmin. Tähtimerkki nousi ainoana eurooppalaisena tuotemerkkinä kymmenen kärkeen maailman sadan arvokkaimman tuotemerkin vaativassa sarjassa.

3.10.2017 Tuulilasi

Mercedes-Benz saavutti 9. sijan, mikä tarkoitti samalla parasta eurooppalaisen premium-automerkin saavuttamaa sijoitusta yhdysvaltalaisen konsulttiyhtiö Interbrandin julkaisemalla listalla. Viime vuoteen verrattuna Mercedes-Benz-tuotemerkin arvo nousi kymmenen prosenttia 47,83 miljardiin dollariin.

”Mercedes-Benz on ainutlaatuinen yhdistelmä perinnettä ja nykyaikaa sekä siihen kuuluvaa brändi-identiteetin kehittämistä, laajaa tuotevalikoimaamme unohtamatta. Tämän ansiosta voimme omaksua aktiivisen roolin digitaalisen aikakauden välttämättömissä muutoksissa”, Mercedes-Benzin markkinointijohtaja Dr. Jens Thiemer määrittää.

(Lähde: Mercedes)

Seuraa Apu360:n WhatsApp-kanavaa

Koska jokaisella tarinalla on merkitystä.

Kommentit
Ei kommentteja vielä
Katso myös nämä
Uusimmat
Tilaa uutiskirje tästä

Tulossa vain kiinnostavia, hauskoja ja tärkeitä viestejä.

terve
KäyttöehdotTietosuojaselosteEvästekäytännöt