
Mazdan mukaan moottori tulisi osaksi sähköistettyä MX-30 crossoveria. Euroopan ja Japanin markkinoille tuleva auto esiteltiin viime vuonna Tokion autonäyttelyssä. Siitä on tulossa hybridiversio, jossa on kiertomäntämoottori.
Viimeksi Mazdan autoissa on moinen mylly nähty vuonna 2012. Mazdan mukaan hybridi on tulossa myyntiin tämän vuoden aikana.
MX-30:n sähköversiossa on verrattain pieni 35,5 kWh:n akusto ja 105 kW sähkömoottori. Kiertomäntämoottorin lisääminen sähkömoottorin kaveriksi lisäisi auton toimintamatkaa merkittävästi. Mazdan mukaan moottori sopii juuri hybridiautoon, koska se on melko pienikokoinen, voimakas ja hiljainen.
Kiertomäntämoottori debytoi Mazda S110:ssä jo vuonna 1967. Moottorin suosio laski kuitenkin rajusti 2000-luvulla ja 2012 siitä luovuttiin. Viimeinen auto, jossa kiertomäntämoottori nähtiin, oli Mazda RX-8.