Profiili ja asetukset
Tili
Hallinnoi tiliä
Kirjaudu ulos
Apu360-sovelluksesta löydät tämän ja muut suositut podcastimme. Lataa ja kuuntele!
Mikä on urheilijan hinta? – Tuhoaako someyhteistyö urheilijan työrauhan?
Taustapiru – Harri Halme
75 min8.12.

Logo hihaan ja hiha kentälle, messuille ja mainokseen. Urheilusponsoroinnista alettiin puhua 1990-luvulla. Nykytermistö käsittää sopimusurheilijat ja kumppanuudet, some mahdollistaa uudet yleisöt ja yhteistyömuodot. Miten yksilöurheilija pärjää neuvottelupöydässä lajiliittojen ja tapahtumien rinnalla? Voiko urheilijan sponsorointi olla firmalle myös työyhteisön hyvinvointia siivittävä teko?

Keskustelemassa ovat yksi 2000-luvun yleisurheilun menestyjistä ja kasvoista Nooralotta Neziri, Paavo Nurmi Gamesin operatiivinen johtaja Veera Sahlberg ja Suomen Urheiluliiton markkinointiyhtiö Track and Field Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Töykkä.

Kaikki jaksot
Tilaa uutiskirje tästä

Tulossa vain kiinnostavia, hauskoja ja tärkeitä viestejä.

terve
KäyttöehdotTietosuojaselosteEvästekäytännöt