Etusivu
Aiheet
Podcastit
Blogit
Lehdet
Tietoa meistä
Lisää
Ajankohtaiset
Puheenaiheet
Terveys ja hyvinvointi
Autot ja liikenne
Kulttuuri
Matkailu
Ajanviete
Etusivu
UusimmatIhmisetSelviytymistarinatViihdeTurvallisuusTasa-arvoOsallistuRistikotHoroskoopit
Aiheet
IlmiötIhmisetSelviytymistarinatViihdeTiede
KaikkiIhmisetIhmissuhteetYhteiskuntaTiedeLuontoKolumnitSelviytymistarinatViihdeJulkkiksetLisää
KaikkiKysy KiminkiseltäHyvinvointiLiikuntaTerveysTutkimusTuki- ja liikuntaelimetVerenpaineNiveletIhoApu-klinikkaLisää
KaikkiAutouutisetKoeajotAutovideotTekniikkaAuton huoltoAuton käyttöRenkaatAutojen viatAutoteollisuusLisää
KaikkiMusiikkiKirjallisuusTeatteriKuvataideTaideTanssiTapahtumatLisää
KaikkiMondo Top 50KotimaaLähimatkailuLuontomatkailuAktiivilomaKaupunkilomatRantalomatMatkailmiötEurooppaVälimeriAasiaLisää
KaikkiHoroskoopitOsallistuRistikotPodcastitTelevisio ja elokuvatVideotLisää
KaikkiRuuhkassaApinalaatikkoSalainen intohimoVerivelkaHannu-Pekka BjörkmanDadpodi
Blogit
Pimeyden professoriSanan voimallaUuninpankkopoika Saku Timonen
AamusivullinenAbdulkarimAnaloginen aivokylpyAntiaikalainenAnzion mukaanAsiaton lehdistökatsausAve MariaFestkustenKatsojaKoponenKuulokuviaLiekeissäMerkintöjäMinäKertojaMinnaSuvi AuvinenPuistojatkotPlainsongsRivien välistäSininen kirjahyllySomesotilasTASKUKAMERAMIESTrumpistanTutkitusti
Naiselo 45+
Lehdet
ApuApu JunioriEevaImageMondoTuulilasiLue ja tilaa
Tietoa meistä
YhteystiedotTilaa uutiskirjeYrityksilleAsiakaspalveluLue ja tilaaEvästekäytännötKäyttöehdot

Autojen viat

Tuulilasi

Nissan Micralle takaisinkutsu – kiihdyttelee itsekseen

Nissan Micra on joutunut takaisinkutsukampanjan kohteeksi vian vuoksi, jonka takia auto saattaa kiihdyttellä itsekseen.
Opel kutsuu huoltoon yli 200 000 Astraa – ongelmia akkujen suojuksissa
Tuulilasi
Mercedesillä ongelmia dieselmoottoreissa – takaisinkutsun kohteena yli 100 000 autoa
Tuulilasi
Miksi tyyppivikoihin otetaan erilainen asenne eri maissa?
Tuulilasi
Autoalan tiedotuskeskus ja asiakkaiden syylistäminen
Tuulilasi

Tuulilasi

VW 6-nop. DSG vika

Asun Portugalisssa. Ostin 2007 SEAT Altea XL:n TDI 2.0 vuosi sitten; 65000km mittarissa. Nyt 87000km, jolloin 6-nop. DSG alkoi vikailla:vaihtaa äkkinäisesti ja aika kovan paukauksen kera. Mikä on todnäk. vika?Kuulin autossa olevan vikamuistin. Mitä siellä muistissa on? Viat? Km-määrät? Miten muisti avataan/luetaan?Olisin kiitollinen pikaisesta vastauksesta; muuten olen täkäläisen korjaamon armoilla; autossa on 12kk:n takuu. Jommu
0
25

Tuulilasi

Peugeot Partner Tepeen auraus

Lähetin Sinulle kysymyksen otsikkoasiasta 22.10.2014. Palstalla ei ole ollut yhtään kommenttia asiaan. Onko todella näin? Kysymyksen lähetin saadakseni tietoa, onko muita vastaavan kokemuksen omaavia Partnerin omistajiia. Auton auraushan on todella merkillinen, eikä se voi olla vaikuttamatta renkaiden kestävyyteen.´ Toin pojalleni 2010 täältä Espanjasta tällaisen auton. Auto oli käytetty vm. 09 ja sillä oli takuuta Suomessa vielä vuosi. Tämän nykyisen auton myyjän korjaamo tutki tätäkin espanjalaista Partneria, miksi takarenkaat kuluvat voimakkalasti. Mitään ei tehty, kun takapyörien kulmat olivat tehtaan antamien arvojen sisällä – eli auraus yhtä suuri. Tuolloin ei tullut asiaan kiinnitettyä huomiota, mutta nyt, kun uusi auto vei takarenkaat muutamassa kuukaudessa, rupesi kiinnostamaan . Asiaa on nyt vuosi selvitelty myjän kanssa, jaka ei tee mitään, kun maahantuoja ilmoittaa, että auto on kunnossa, kun kulmat ovat tehtaan arvoissa. Maahantuojan takuuasioista vastaava huoltopäällikkö ei suostunut edes tarkastamaan renkaita eikä koeajamaan autoa. Olisi kuullut mahtavan rengasmelun. Ei voi olla mahdollista, että meille olisi sattunut kaksi niin poikkeuksellista yksilöä. Siksi kommentit kiinnostaisivat.
0
5

Tuulilasi

Volkkarin omistajat osoittivat mieltään tyyppiviasta – "kuin tikittävä aikapommi"

Volkswagenin laaja takaisinkutsukampanja on nostanut tunteet pintaan Kiinassa.
0
7

Tuulilasi

dsg öljy

Kiitos tojopapan joudun kommentoimaan viimeisimpään dsg kysymykseen näin, eli kyllä vaan se öljy on aiheittanut oikosulkua joka yleensä on aiheuttanut auton menemisen vikatilaan ja halvaantumiseen tienposkeen. Nämä oikosulut on aiheuttaneet harmia ohjain yksikölle (mekatroniikka) aika näyttää auttaako nuo öljyn vaihdot.

Tuulilasi

trippimittarit

Opel insigniassa vuosimalli 2014 on kaksi trippimittaria,joissa ohjekirjan mukaan mittarit nollaantuvat kahdentuhannen kilometrin jälkeen. Minun autossa eivä ole nollaantuneet vielä kahdeksassa kuhannessa kilometrissä.Onkohan mittareissa vikaa vai olenko lukenut ohjekirjan väärin.
0
2
Haetaan lisää