Tuulilasi

Warner Bros ja Intel haluavat mainoksia autojen tietoviihdejärjestelmiin

Warner Bros ja Intel haluavat mainoksia autojen tietoviihdejärjestelmiin

GM on kertonut aikeistaan tarjota suppeaa ja valikoitua mainontaa seuraavan sukupolven tietoviihdejärjestelmissään. nyt Warner Bros ja Intel ovat menossa vielä pidemmälle.
Kuvat Hyundai
Mainos

Kahden jättiläisyrityksen yhteistyö julkistettiin juuri Los Angelesin autonäyttelyssä. Warner Bros ja Intel haluavat tehdä autonomisista autoista varsinaisia mainoskeskuksia, kuten internet on tänä päivänä; viihteen ja informaation seasta tunkee mainoksia ihmisten silmille koko ajan.

Esimerkiksi yhdysvaltalaiset viettävät autossaan keskimäärin 300 tuntia vuodessa, juuri tässä yritykset näkevät ison markkinaraon juuri mainonnalle. Vaikka kyse on konsepti-ideasta, ei sen toteutuminen ole utopiaa. Intel aikoo jo testata systeemiä 100 autonomisella testiautollaan.

(Lähde: Topspeed)

Julkaistu: 5.12.2017