Tuulilasi

Taksiliitto katkaisi välityksen etuajassa - asiakkaat ihmeissään, kun taksia ei tule

Taksiliitto katkaisi välityksen etuajassa - asiakkaat ihmeissään, kun taksia ei tule

Taksi Helsinki Oy tiedotti maanantaina irtautuvansa Valopilkku-sovelluspalvelusta 20.11.2017 klo 12. Taksiliiton Yrityspalvelu Oy kuitenkin katkaisi tilauksien välittämisen Taksi Helsinki Oy:n autoille etuajassa. Asiakkaat ovat olleet ihmeissään.
Kuvat A-lehtien kuva-arkisto
Mainos

Taksi Helsinki tiedotti maanantaina 13.11. lopettavansa Valopilkku-sovellustilausten välittämisen helsinkiläisille takseille maanantaista 20.11.2017 klo 12 lähtien. Taksi Helsinki halusi palvella Valopilkku-sovellusasiakkaita vielä siirtymäajan moitteetta, mutta Taksiliitto kuitenkin siirsi Helsingin Valopilkku-tilaukset etuajassa Lähitaksille.

Osa Valopilkku-sovelluksen käyttäjistä ei ole vielä ehtinyt asentaa Taksi Helsinki -sovellusta, koska Valopilkku-sovellusten ohjausten Taksi Helsingille piti päättyä vasta ensi maanantaina. Valopilkulla tilanneet taksiasiakkaat ovat soittaneet Taksi Helsingin palvelukeskukseen ja ihmetelleet taksin saapumisen viivästymistä. Palvelukeskuksesta luonnollisesti laitetaan asiakkaalle uusi, korvaava tilaus ja lähin auto välittömästi.

Taksi Helsinki pahoittelee tilannetta sekä myös Valopilkku-autojen saatavuudesta julkisuudessa esitettyjä virheellisiä tietoja.

Taksipalvelun varmistamiseksi Taksi Helsinki -sovelluksen voi asentaa puhelimeen sovelluskaupasta. Tilaamalla Taksi Helsingistä saat luotettavan ja turvallisen palvelun nopeasti. Keskimäärin automme saapuu nouto-osoitteeseen noin kolmessa minuutissa.

(Lähde: Taksi Helsinki)

Julkaistu: 17.11.2017