
Anne Kukkohovi lanseerasi viime viikolla oman ekokosmetiikkasarjan. Hän on luonut Supermood-brändiä yhdessä oman aviomiehensä, Joni Kukkohovin kanssa.
- Olemme tottuneita sparraamaan toisiamme. Emme loukkaannu, jos toinen esittää työasioissa kritiikkiä. Emme mene henkilökohtaisuuksiin.
Joni on toiminut kosmetiikkasarjan ulkoasun suunnittelijana. Anne on vastannut kaikesta muusta. Pari on tehnyt toistaiseksi töitä omassa kodissa.
- Teemme töitä kuitenkin eri huoneissa. Kun teemme töitä kotona, toista pitää yrittää lukea. Onko hän työmoodissa vai jossain muussa.
Parilla on 13-vuotias poika, jota Anne kuvailee leikkisästi perheen tasapainoisimmaksi tapaukseksi.
Kukkohovilla on riittänyt aina töitä. Hän toimi vuosia mallina sekä työskennellyt art directorina mainostoimistoille. Suurelle yleisölle hän tuli tutuksi Suomen huippumalli haussa –ohjelmasta. Syksyllä hän on ruudussa Koko Suomi leipoo –ohjelman juonatajana. Ekokosmetiikkabisnekseeen lähtö oli suuri riski myös taloudellisesti.
- Mietin kesällä, että elämässä voisi päästä helpommallakin. Olen sen tyyppinen ihminen, että en ole tottunut päästämään itseäni helpolla. Tavoite on tehdä Supermoodista eläkeammatti.